AcasaCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 SGM-ul si tot ce tine de el

In jos 
AutorMesaj
b14zhj
Nou


Numarul mesajelor : 23
Data de inscriere : 12/01/2009

MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Mier Ian 14, 2009 9:48 pm

in orice caz se poate duce si undeva la 300 de cai , luati exemplu cel mai bun dar cu putere MAI MIKA SGM UNDEVA LA 270 DE CAI
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Mier Ian 14, 2009 10:51 pm

220 de cai o avut si el....pe motoru de renault 5 alpine turbo....masurati cica....acuma pe drt io facut topic....asa ca holbativa :twisted: 270 poate cu motoarele 16v......
Sus In jos
DVirus
VIP
VIP


Numarul mesajelor : 105
Localizare : Brasov(de obicei)
Data de inscriere : 14/01/2009

MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Joi Ian 15, 2009 12:35 am

Se pot scoate multe din motorul de dacie. Problema e chiulasa... (pe langa piesele de kkt fabricate de asam)
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Joi Ian 15, 2009 5:58 pm

marea problema in a scaote cai din motor de dacie este motorul in sine.....1 blocu motor destul de greu.....2 cea mai urata treaba de la motorul de dacie este axul cu came....pt ca la un motor OHC de ex.......ai axu cu came in cap si nu mai ai nevoie de tije si asa mai departe si nu mai ai joc.sia tunci ii un pic mai sincronizat motorul..la un 16v sta total altfel treaba.....este muuult mai eficient are cate 4 valve pe piston si ai mai mult aer care intra in motor si un ax cu came care se ocupa fiecare de o singura treaba.....unu de admisie..altu de evacuare.....poti scoate multi cai dintrun motor care este o baza buna de inceput....iar motorul de dacie din pacate este rudimentar.....
Sus In jos
DVirus
VIP
VIP


Numarul mesajelor : 105
Localizare : Brasov(de obicei)
Data de inscriere : 14/01/2009

MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Joi Ian 15, 2009 6:00 pm

prin tije pierzi putere OK
Blocul in sine nu e mare bai Razz (se poate modifica)
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Joi Ian 15, 2009 8:33 pm

Exact.
Sus In jos
Cris KGS
Don't mess with me!!!


Numarul mesajelor : 94
Varsta : 68
Localizare : Pitesti
Data de inscriere : 12/01/2009

MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Joi Ian 15, 2009 8:55 pm

eu la sgm stiam ceva de 170 (nu stiu sigur, asa am auzit)
imi pare rau ca nu suntem ca americanii, sa pastram ce era mai bun (muscle car-urile)..in romania multi prefera un logan în loc de o dacie bine închegata. eu am solenza (a familiei..si e super tare masina...dar nu o pot compara cu a lui grigoras) nici ca ce e...nici ca ce a fost
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://dacia-rally.forumz.ro
eMH
Nou


Numarul mesajelor : 18
Localizare : Ploiesti
Data de inscriere : 13/01/2009

MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Joi Ian 15, 2009 9:16 pm

SGM categoric nu avea 270 de cai,avea 170 ! Daca avea 270 nu se dadea cu BMW 320d sau cu masini 1.8 16v !!
Si stiam ca avea motor 1.7 t !
Probabil motorul la origine de 1.5,la care i-a marit cilindreea.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Joi Ian 15, 2009 9:20 pm

220 CP avea SGM , da nu va intra in cap la multi , deloc , a zis proprietarul care a facut-o , de ceva timp , lasati stirile PRO TV :lol:
Sus In jos
Cris KGS
Don't mess with me!!!


Numarul mesajelor : 94
Varsta : 68
Localizare : Pitesti
Data de inscriere : 12/01/2009

MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Joi Ian 15, 2009 9:21 pm

man...am zis ca am auzit! nu trebuie sa imi sari in cap cheers
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://dacia-rally.forumz.ro
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Joi Ian 15, 2009 9:34 pm

:lol:
Sus In jos
b14zhj
Nou


Numarul mesajelor : 23
Data de inscriere : 12/01/2009

MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Mier Ian 21, 2009 12:05 am

ULTIMA DATA CAND VAZUSEM sgm stiam ca are un motor daca nu ma insel si asta o astiu de lokul de fatza am si vazut motoru un motor cosworth 2000 24 de valve , repet era capota deschisa la pescarus , asa ca sa nu se supere nimeni eu am vazut ceva si plus ca masinaaia sa dat si cu audi tt , seria 5 in fine fara suparare
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Mier Ian 21, 2009 8:47 am

Stiu si eu de Dacia SGM , motor Renault 5 Alpine , nu stiu ce zici tu acolo , 220 CP , 16 V , 1.8 , si da , facea si TT si Bmw :lol:

Btw , sper ca stie toata lumea ca SGM s-a rupt in doua Smile
Sus In jos
Rasputin
Nou
avatar

Numarul mesajelor : 24
Varsta : 107
Localizare : Bucuresti,Militari-Politehnica
Data de inscriere : 20/01/2009

MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Mier Ian 21, 2009 12:50 pm

:lol: nu mai pot, sa-ma opreasaca cineva.Vai dar cat de mult stii voi despre SGM
Dar hai sa va spun eu ceva... nu stiti nimica despre B 34 SGM tongue
Daca imi permite Mihai24 asa dori sa postez adevarul.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Mihai24
Don't mess with me!!!
avatar

Numarul mesajelor : 132
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 12/01/2009

MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Mier Ian 21, 2009 6:20 pm

chiar te rog..lamureste-ne..mai ales ca stai in acelasi cartier cu Robert Razz
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://dacia-rally.forumz.ro
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Mier Ian 21, 2009 7:12 pm

Ma , pe net asa se zice , si nu te da mare .... sa nu zic ce , ca stii si tu mai in detaliu despre SGM , de parca ai stii cand vine Apocalipsa , asa faci
Sus In jos
Rasputin
Nou
avatar

Numarul mesajelor : 24
Varsta : 107
Localizare : Bucuresti,Militari-Politehnica
Data de inscriere : 20/01/2009

MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Mier Ian 21, 2009 7:26 pm

B 34 SGM
Dacia 1310 din 1991 cu facelift de 2000 (full fara piele)
Motor Renault Clio Williams 1.8L 16v F7N(147CP fara turbo)
Pistoane de Clio RS de 2.0 si axele cu came de serie deci s-a ajuns la 2.0L
Calculatoarele si instalatia electrica sunt de Volvo
Turbina de R21 Turbo
Cutie de R21, grup 29x9
Intercooler
Supapa de by-pass
170Cp - 0 bar
220Cp - 0,6 bar
??? Cp - 1 bar :twisted:
Masina a mers in mod curent la 1 bar si overboost de 1.2 bar
Viteza maxima teoretica 240 km/h
Modificari la suspensi, frane, caroserie etc
Caroseria este mai grea decat una se serie cu aproape 200kg prin montarea unui roll-cage
Bara stabilizatoare pe fata de 22mm, spate 17mm

Aceasta a fost ultima configuratie pe care a avut-o aceasta masina.
Din pacate masina a sfarsit intr-un groaznic accident, insa din fericire ocupantii masinii au scapat cu viata datorita roll-cage-ului.

Respect Robert, respect B 34 SGM

P.S. - NU vreau sa ma dau mare, vreau ca lumea sa afle adevarul, nu ce se "zice" pe net.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Mier Ian 21, 2009 7:35 pm

noi mai vorbeam si de vechile motorizari........ de clio stiam ca era exact ultima configuratie..dar vorbeam de vremurile de la inceput....de pe vremea motoarelor alpine ...alpine turbo....apoi alpine turbo cu instalatie N2O....si asa mai departe
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   Mier Ian 21, 2009 7:47 pm

Da Smile
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: SGM-ul si tot ce tine de el   

Sus In jos
 
SGM-ul si tot ce tine de el
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Un cadou pentru tine

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Dacia :: Dacia în motorsportul românesc-
Mergi direct la: